שיפוץ בתים יד שניה

שיפוץ בתים יד שניה

הנה הגיע היום בו החלטתם לרכוש את הדירה הראשונה שלכם ביחד. ההתלבטות נעה בין דירה חדשה מהניילונים או, דירה ישנה ורעועה מעט הדרושה לשיפוץ, ניקוי וטיפוח מחדש.

האופציות יכולות להבטיח לכן שקט נפשי לטווח ארוך, אם רק תדעו איך להתנהל מולן.

אז החלטתם לרכוש דירה חדשה, כזאת שצריך רק לנקות מעט לפני הכניסה, להכניס את הריהוט ואתם בבית. איך תוכלו לתעל את הנכס לטובתכם כך שבעוד כמה שנים ערכו יעלה ואתם תיהנו מהפירות.

חקר שוק

עשו עבודת חקר פשוטה, בדקו את אזור המגורים של דירתכם החדשה, בתי ספר, מרכזי קניות, בתי מרקחת וכדומה, אך חשוב מכך- בדקו את ערך הנכסים הסובבים את נכסכם. אם הנכס שלכם יושב באזור שנמצא בהקמה, נסו לחשוב חמש שנים (לפחות) קדימה.

למה?

אזורים הנמצאים כרגע בהקמה צריכים תקופת זמן לתעופה. כמו שכולנו יודעים, בניינים ומבנים לא נבנים ביום אחד. אישורים לא מתקבלים בשבוע וכמו כן גם לאכלוס לוקח זמן. חמש שנים לאחר רכישת דירתכם, אזור המגורים שלכם יהיה מתועש, מאוכלס ורב הצע.

משמע, ערך הנכס שלכם יעלה עם עליית הביקוש. כך תוכלו להשכיר את דירתכם או אף למכור אותה ולקבל עליה רווח מכובד לעומת המחיר ההתחלתי שהשקעתם.

אם לא השתכנעתם ואתם לא מעוניינים בדירה חדשה ומרגישים שנכס מיד שניה יוזיל לכם עלויות וישתלם לכם יותר בעתיד-

הדבר לא שגוי.

קיימים אינספור רעיונות איך לחדש ולשפץ דירה מעופשת ולא כולן יקרות ומתסכלות.

משנכנסתם לדירה, בחנו את החדרים, תמדדו מרחקים ונסו לשרטט על נייר את חזון החדר. הדבר ישרת אתכם רבות כשתתחילו בעבודה הפיזית.

את רוב העבודות אתם בהחלט יכולים לבצע לבד עם קצת רצון ועם עוד קצת כלי עבודה. לא לכל דבר צריך להזמין איש מקצוע. הרי כולנו יודעים שלקדוח בקיר ולתלות מדף הוא לא מדע אטומי ושעם קצת התנסות המדף שלכם יהיה גם ישר.

נסו לחשוב על רעיונות אטרקטיביים שימנפו את דירתכם מבחינה ויזואלית ועיצובית. דירות מודרניות ידועות בשילוב כמה רהיטים ברהיט אחד. למשל, מדף המתנתק מהקיר והופך לשולחן לזוג, ספה הנפתחת למיטה ולארגז אחסון ועוד.

זכרו, דירה הרוסה יכולה להפוך לדירת החלומות ממש בתוך כמה ימים. מה שאומר שהערך שלה יעלה ותוכלו מאוחר יותר, במידה אם תרצו, להציע אותה להשכרה או למכירה וגם ממנה תצאו עם רווח גדול מאוד שיכסה את ההשקעות הראשוניות שלכם בדירה. כולל השיפוץ.

יצירת קשר מהירה

רוצים לשמוע על דירות נוספות?

העיר

הנכסים

רוצים לדעת כשיש נכס חדש למכירה?

השאירו את המייל שלכם ונדאג לשלוח לכם עדכון רק כשיש נכס חדש באוויר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן