משפצים את הבניין? אל תשכחו את החניון

מכוניות

גם אם יש לכם חניון בבניין שלכם ולא חשבתם על לשפץ אותו, אם אתם כבר מתכננים לשפץ את הבניין עדיף שתשפרו את טיב החניון שלכם גם כן. הודות לחניונים שנבנו בצורה נכונה תוכלו גם אתם לבנות את החניון שלכם בהתאם לתנועה החלה בו, אופי המשתמשים בו וכמות הרכבים המאכלסת אותו.

כדי לבנות ולתכנן חניון טוב, יש כמה שלבים שצריך לעבור. הנה הם-

גודל החניון-

התכנון הראשוני של החניון שלכם יהיה בעיקר חישוב הגודל שלו. כאשר הבניין שלכם מאכלס כמה קומות אשר בכל קומה קיים מספר דיירים, מן הסתם שלחלקם יהיו רכב אחד או שניים. בתחילת התכנון, עברו על כל הדיירים המתגוררים בבניין שנועד לשיפוץ וערכו רשימה של כל הרכבים הקיימים לבניין. כמות הרכבים תתן לכם אינדיקציה לגודל החניון ואיך לסדר אותו.

זוויות החניון

בהתאם לגודל החניון שלכם, תוכלו להתחיל ולתכנן את הזוויות של החניות בחניון. חניונים אשר התנועה בהם היא כמעט מתמדת, כמו חניונים של מרכזי קניות, יעדיפו לתכנן את חניות החניון בצורה אלכסונית. כך, לרכב הנכנס לחניה ולרכב היוצא מן החניה לא תהיה בעיה כלל לצאת, כמו כן גם לראות מי מגיע ומאיזה צד. אך כאשר מדובר בבניין דירות, אין שום בעיה לתכנן את החניון כך שכל החניות יהיו ב-90 מעלות משביל הגישה של החניון.

נגישות ואביזרי חניון

אם בעבר החניון שלכם היה אפור ולא בטיחותי, הרי שזו ההזדמנות שלכם לתקן את העוול ולעזור לכלל דיירי הבניין להרגיש יותר ביטחון כאשר הם הולכים או נוסעים בתוך החניון. כאשר אתם מחפשים את האביזרים הנכונים לחניון, אחד האביזרים החשובים ביותר לכל חניון באשר הוא, הוא מעצור חניה. כאשר אתם מניחים על כל חניה מעצור חניה, הדבר מאפשר חניה בטוחה יותר ומניעה של התנגשות בין מכוניות חונות ומחנות.

שילוט החניון

אמנם דיברנו איתכם כבר על אביזרי חניון, אביזרים כמו מעצור חניה או עמודי חסימה, אך לא הזכרנו את השלטים שאתם רוצים שיהיו לכם בחניון. בין אם מדובר בתמרור עצור שיורה עליכם לעצור בכל פניה בחניון ועד לתמרור המסמן על הולכי רגל בסביבה. כאשר אתם מודעים לתמרורים התלויים, אתם הופכים למודעים לסביבת החניון ויודעים איך להתנהל בו מבלי לחשוש.

החניון שלכם הוא הבסיס לבניין שלכם ואתם רוצים שהבסיס שלכם יהיה הכי טוב שאפשר. כאשר החניון שלכם מאובזר בצורה הנכונה, מספק רשת ביטחון עבור הדיירים בעלי המכוניות ומאפשר תנועת רכבים בטיחותית ומאורגנת לבניין המגורים שלכם. אז, כשאתם מתכננים שיפוץ לבניין, התחילו בחניון. זה יעשה לכם ולדיירים רק טוב.

יצירת קשר מהירה

רוצים לשמוע על דירות נוספות?

העיר

הנכסים

רוצים לדעת כשיש נכס חדש למכירה?

השאירו את המייל שלכם ונדאג לשלוח לכם עדכון רק כשיש נכס חדש באוויר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן