הדרך הנכונה לבחירת משכנתא

אחת הבחירות החשובות שתבצעו בחייכם היא בחירה של משכנתא, כאשר כיום רכישת בית נחשבת גם היא לאחת הרכישות החשובות והגדולות ואפילו החד פעמיות שרבים מבצעים בחייהם.

בשל כך רבים מהבנקים המסחריים מציעים מסלולי משכנתא לרוכשי הדירה בתנאים שונים, כאשר מסלולים אלה מציעים בעצם הלוואה בסכום עתק אותה יש לשלם בתוספת ריבית ובפריסה של שנים ארוכות.

אז כיצד בוחרים משכנתא שלא תעיק עליכם או תגרום לכם להפסדים גדולים? כמה דרכים לבחירה נכונה בהמשך:

ביצוע השוואות ריביות ומחירים  

נסו לבצע השוואות מחירים וריביות אותן מציעים לכם הבנקים ובצעו בחירה מושכלת בין המסלולים שמציעים הבנקים בכל הנוגע ללקיחת משכנתא. נסו להבין מהן הריביות, מהם התנאים של כל מסלול והאם התנאים והסכום של המשכנתא כמו גם הריביות הנלוות אליה הינם הגיוניים עבורכם ואם תוכלו לעמוד בהם.

בדיקת האופציות

חשוב לבדוק את כלל האופציות העומדות לפניכם בלקיחת משכנתא. נסו לבדוק איזו סוגים של מסלולים ישנם כמו למשל מסלול גרייס, בלון, לקיחת הלוואה בריבית משתנה, צמודה למדד ועוד. נסו להתייעץ עם יועץ משכנתאות מומחה על מנת להבין מהו המסלול הכדאי ביותר עבורכם.

בדיקה של הון עצמי

נסו לבדוק כמה הון עצמי תוכלו לגייס על מנת שניתן יהיה לרכוש את הנכס ולבחור במסלול ההלוואה הנכון. שימו לב כי המשכנתא מותאמת אל הסכום אשר הצלחתם לגייס למען רכישת הדירה, או אל כל נכס שאתם רוצים לרכוש. נסו לבדוק אילו אלטרנטיבות יש לכם כדי לצמצם את הסכום שתלוו מהבנק לרכישת דירה, כמו למשל הלוואה בתוך המשפחה, הלוואה בריבית נמוכה מעמותה ועוד.

התייעצו עם מכרים ובני משפחה  

בדקו באמצעות ייעוץ עם בני משפחה ומכרים כיצד הם הוציאו לפעול את רכישת הדירה שלהם. נסו להבין אילו מסלולי משכנתא הם הטובים מכל ובמה כדאי לבחור. כמו כן נסו לקבל המלצות על בנקים או חברות חוץ בנקאיות אשר יוכלו לספק לכם את התנאים הטובים ביותר ללקיחת משכנתא.

סיוע של יועץ משכנתאות

בחרו בשירות של יועץ משכנתאות אשר יוכל לסייע לכם לבחור את מסלול ההלוואה הנכון. ייעוץ כזה יעזור לכם לבחור את המסלול הטוב ביותר עבורכם ועבור איכות החיים שלכם, תוך התאמה של המסלול הנבחר ליכולות שלכם. באמצעות יועץ משכנתאות יכולים רבים להיעזר באיש מקצוע מומחה, כמו גם באנשי פיננסיים וכלכלנים אשר יקנו לכם שירות של ניהול התיק שלכם, כמו גם שירות וסיוע בבחירת משכנתא ורכישת דירה.

עשו את כל אלה ותוכלו לחסוך במאות אלפי שקלים ברכישת הדירה שלכם כמו גם שתוכלו ליהנות ממסלולי הלוואה לרכישת דירה בתנאים טובים הרבה יותר.

יצירת קשר מהירה

רוצים לשמוע על דירות נוספות?

העיר

הנכסים

רוצים לדעת כשיש נכס חדש למכירה?

השאירו את המייל שלכם ונדאג לשלוח לכם עדכון רק כשיש נכס חדש באוויר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן