רשת נגד יונים: להגן על הבית מיונים

אומנם אי אפשר לומר שהן בעל חיים מבוית, אבל ללא ספק יונים הפכו לחלק בלתי נפרד מהווי החיים המודרני. הן נמשכות אל הבתים שלנו, יותר מכל בעל כנף אחר. הן אוהבות במיוחד אל הערים הגדולות ונמשכות אל כל מקום שבו מספק להם האדם מזון (כמו פירורי לחם, למשל) ומקום להתגורר בו. היונים, גם אם שלא במתכוון, מביאות עימן לא מעט מפגעים וריחות. היונים מטנפות את הכביסה, הן מפיצות ריחות שמגיעים מן הקינים והלשלשת. הן גורמת למחלות, למשל בגלל הפרעושים ויתר החרקים שעוקצים אותן. כך מועברות מחלות מן היונים אל בני האדם. הפתרון הוא אחד – הזמנת בעל מקצוע שמטפל בהרחקת יונים. האמצעי הוא נגזרת של סוג הבעיה. ניתן להשתמש ברשתות וניתן להשתמש בדוקרנים. נבין כעת מהי רשת נגד יונים, מה ההבדל בינה לבין דוקרנים ומתי הרשת תפתור לכם את הבעיה.

הרחקה שאיננה קטלנית

מרחיקי יונים מקצועיים אינם מדבירים – הם לא נדרשים בדרך כלל לחסל את היונים ואין בכך צורך. גם הדוקרנים, למרות השם המאיים, לא נועדו לחיסול אלא להרחקה. ורשת להרחקת יונים איננה סוג של מלכודת אלא בעצם סוג של מחסום שמפריע ליונים להתקרב.

דוקרנים נגד יונים נועדו למנוע מן היונים לנחות ולעמוד באזורים שהן אינן רצויות שם. הדוקרנים נועדו לכסות שטח מצומצם שבו היונים נחות ושם הן עשויות גם להפריש מן הצואה שלהן. דוקרנים מקובל להתקין על הסף של החלון או הגג. אפשר להתקין על מעקות או על מזגנים, שגם שם אוהבות היונים להסתובב.

לעומת הדוקרנים, רשת נגד יונים זהו סיפור אחר לגמרי. הרשת נועדה לחסום את דרכן של היונים למקומות שבהם הן אוהבות ללון או להקים את הקינים שלהן. אם יש חלון גבוה שמוביל לעליית גג, זה יכול להיות פתח לכניסת יונים. אם יש חרכים ופתחים ובמיוחד מסתורי הכביסה, יש לחסום אותם באופן יסודי ומלא. רק כיסוי מלא באמצעות הרשת תמנע מן היונים להיכנס ותסמכו עליהן – אם יישאר פתח, אפילו קטן או שהרשת לא תחובר היטב והקצה שלה ישתחרר, מהר מאוד היונים תחזורנה.

בעל מקצוע לעבודה מקצועית

בעלי מקצוע בתחום הרחקת היונים והתקנת הרשתות יודעים היטב לזהות את הנקודות שצריך לחסום. זאת ועוד, בעלי המקצוע הללו גם יודעים להתקין רשת מטיב מעולה להרחקת יונים, שתחסום את היונים. רשת שלא תתפרק חיש מהר. רשת שתשאיר מראה אסתטי למסתורי הכביסה או לכל פתח אחר שצריך לחסום.

יצירת קשר מהירה

רוצים לשמוע על דירות נוספות?

העיר

הנכסים

רוצים לדעת כשיש נכס חדש למכירה?

השאירו את המייל שלכם ונדאג לשלוח לכם עדכון רק כשיש נכס חדש באוויר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן