בדק בית לדירות לקניה

בדק בית לדירה

אם אתם לקראת מכירת דירה ומעבר לדירה אחרת את חייבים בדק בית. באמצעות בדק בית לדירות למכירה תוכלו לדעת איזה ליקויים קיימים בדירה שאתם מוכרים אותה. ליקויים אלה עלולים להשפיע על מחיר הדירה שאתם דורשים על הדירה. באמצעות בדק בית לדירות למכירה ניתן לאתר ליקויים שונים כגון: נזילה, כתמי עובש וליקויים שונים אשר אינם נגלים לעין ומשפיעים על ערך הדירה.

מהי בדק בית לדירות לקניה?

בדק בית לדירות למכירה היא בדיקה אשר נעשית על מנת לאתר ליקויים בדירה כגון: נזילות או עובש ועוד אשר אינם נגלים לנו לעין. הבדיקה נעשית באמצעות מכשיר לאיתור ליקויים והיא נעשית באמצעות בעל מקצוע, אשר עובר חדר חדר עם המכשיר ומאתר תקלות דרך המכשיר. שהמכשיר מאתר תקלות שונות בדירה הוא מצפצף ומודיע לבעל המקצוע שיש ליקויי והיכן הליקוי. כך ניתן לאתר נזילות שונות שלא נראות לעין באמצעות מכשיר זה , או עובשים, פטריות, רטיבויות בקירות הבית, ליקויים במבנה השלד וכן ליקויים בחשמל, מים וגז, ליקויי בטיחות, רמת גימור בלתי קבילה ועוד בדק בית בדירות לקניה.

מדוע יש צורך בבדק בית לדירות?

באמצעות בדק בית לדירות לקניה ניתן לאתר ליקויים שונים בדירה אשר איננו מודעים עליהם כלל ללא בדק בית. ליקויים אלה משפיעים על ערך הדירה, ולכן יש לדעת בוודאות איזה ליקויים קיימים על מנת שנוכל לתקן אותם בטרם נמכור את הדירה. לאחר שמתגלים הליקויים בדירה יש לתקן אותם על מנת שנוכל למכור דירה תקינה ולא לקויה ואף לדרוש עליה מחיר בהתאם.

האם בדק בית לדירות היא בדיקה חובה?

כל מי שמעוניין למכור או לקנות דירה מחויב בבדיקת בדק. בדק בית בדירות לקניה נועדה לתת לבעל הדירה מידע על הליקויים השונים שיש בדירתו ואשר אינם נגלים לעיניו. את הבדיקה מבצע איש מקצוע שלאחר מכן ממלא טופס ומעביר הלאה לממונים עליו את התוצאות. לאחר שעדכן את בעל הדירה על הליקויים השונים בדירה, על בעל הדירה לתקן את כל הליקויים בטרם ימכור את הדירה, מאחר שהוא בעל הדירה והדירה על שמו.

האם בדק בית לדירות דומה לבדיקה שמאית?

יש להבין את ההבדל בין שני בדיקות אלה. בדק בית לדירות למכירה היא בדיקה שנעשית על מנת לאתר ליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ועלולים לגרום נזק ממשי לדירה אם לא יתוקנו ואף להוריד את ערך הדירה. לעומת זאת בדיקה שמאית היא בדיקה שנועדה להעריך את שוויה של הדירה והיא פחות מתמקדת באיתור ליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין. לכן מדובר בשני בדיקות שונות לחלוטין, בדק בית בדירות לקניה אשר יש לבצע את שניהם במידה ואנחנו מחליטים למכור דירה.

כיצד משפיעה בדק בית לדירות למכירה על ערך הדירה?

בדיקת בדק בית לדירות מאתרת ליקויים בחלל הדירה, כל ליקוי אשר מאותר באמצעות הדירה בין אם זה במעטפת הבניין, שלד הבניין או בטיחות הבניין משפיע על ערך הדירה ומוריד את ערכה גם לאחר שהתיקונים בוצעו.

יצירת קשר מהירה

רוצים לשמוע על דירות נוספות?

העיר

הנכסים

רוצים לדעת כשיש נכס חדש למכירה?

השאירו את המייל שלכם ונדאג לשלוח לכם עדכון רק כשיש נכס חדש באוויר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן